سبد خریــــــــــــــــد
ردیف عکس محصول                   نام کالا                   کد کالا قیمت تعداد کل قیمت حذف
1دستگاه مولتی‌متر inolab Multi 9310 ساخت کمپانی WTW آلمان306002378258000158000
بستن

متأسفانه مشکلی که همواره در بازار مالی ما دیده می شود مسئله واکنش بیش از حد سرمایه گذاران به اخبار می باشد بطوریکه کمتر شاهد رفتاری طبیعی و نرمال در بازار هستیم بنابراین پدیده ای به نام صف در بازار سرمایه ما به مسئله عادی بدل شده است.


با توجه به رشد بیش از هزار و دویست واحدی طی معاملات روز شنبه در بازار سرمایه ذکر این نکته که آیا واقعاً ریسک های بازار کاهش یافته است و یا اینکه ما آنها را فراموش می کنیم خالی از لطف نیست.

یک کارشناس بازار سرمایه با بیان این مطلب به خبرگار بورس نیوز اظهار کرد: متأسفانه مشکلی که همواره در بازار مالی ما دیده می شود مسئله واکنش بیش از حد سرمایه گذاران به اخبار می باشد بطوریکه کمتر شاهد رفتاری طبیعی و نرمال در بازار هستیم بنابراین پدیده ای به نام صف در بازار سرمایه ما به مسئله عادی بدل شده است.

رضایی ادامه داد: افزایش یا کاهش هزار واحدی هر دو نشان از حاکمیت هیجان در بازار دارد در صورتیکه افراد می بایست با دقت نظر بیشتری نسبت به دلایل رخ دادهای بازار حساسیت نشان دهند بنابراین باید به این نکته توجه نمایند که چه اطمینانی نسبت به کاهش ریسک های موجود و عدم اعمال سیاست های جدید در جهت عکس از جانب متولیان بازار سرمایه وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: اعمال سیاست های نامناسب مقطعی بدون در نظر گرفتن آثار بلندمدتی آنها بر بازار سرمایه سبب ایجاد بی اعتمادی در بورس گردیده است بنابراین روندهای فرسایشی ادامه دار شدند.

رضایی با اشاره به خبرهای مثبت سیاسی و اقتصادی در بازار سرمایه ابراز داشت: پیشرفت های مناسبی در مسئله مذاکرات اتفاق افتاده است و خبرهای مناسبی هم از برخی صنایع شنیده می شود ولی مسئله این است که مسایل هنوز قطعیت نیافته است که باعث شود روند کل بازار سرمایه دچار رفتارهای اینچنینی شود.

وی تصریح کرد: حل و فصل مسایل هر حوزه ای نیازمند صرف زمان است و با طولانی شدن روند حل و فصل آنها پیش بینی آینده سخت تر شده است چراکه وجود چنین شرایطی در بازار سرمایه کمتر سابقه داشته است.

این کارشناس بازار سرمایه ابراز داشت: سرمایه گذاران می بایست احتیاط را همچنان حفظ کنند چراکه در صورت برآورده نشدن انتظارات سرمایه گذاران ممکن است رفتار بازار برای مدتی تحت تأثیر قرار دهد.

رضایی افزود: تجربه سایر کشورها در حوزه بازارهای مالی نشان داده است که هر چقدر اعمال نفوذ از جانب نهادهای دولتی و  بر روی روند بازار مالی کمتر باشد به نسبت منافع بیشتری در بلندمدت به همراه خواهد داشت بنابراین بهتر خواهد بود که این نهادها از ابزارهای مختلفی که در دست دارند برای تحقق اهداف کوتاه مدتی خود استفاده نکنند و اجازه دهند بازار سرمایه خود مسیر خود را پیدا کند و آن را بپیماید. 

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه پیرامون وضعیت بازار سرمایه ابراز داشت: با توجه به پیگیری هایی که از جانب سرمایه گذاران و فعالین بازار سرمایه صورت گرفت مجلس و دولت سعی در کنترل شرایط موجود گرفتند . وی افزود: اجرای چنین سیاست های مقطعی سبب می شود سرمایه گذاران بدون توجه به ماهیت و پتانسیل شرکت فقط به دنباله روی از دیگران بپردازند.

این کارشناس بازار سرمایه به سرمایه گذاران توصیه کرد: براساس توان ریسک پذیری خود اقدام به تشکیل سبدی متشکل از اوراق با درآمد ثابت و سهام نمایید و این ترکیب محتاطانه را تا زمان تعیین تکلیف نهایی مسئله مذاکرات حفظ کنید چراکه حفظ استراتژی بسیار مؤثر در میزان بازدهی شما خواهد بود.

بنابراین توصیه می کنم ریسک های موجود را همچنان مدنظر قرار دهید و به دنبال سهام با نسبت قیمت بردرآمد پایین باشید چراکه تجربه نشان داده است با یک وقفه زمانی بازار به سمت اقبال به این سهام پیش خواهد رفت البته در صنایعی که مشکل بنیادی خاصی وجود نداشته باشد.

در خاتمه رضایی افزود: شرکت های سرمایه گذری در صورتیکه پرتفوی یکنواخت از کلیت بازار سرمایه را در اختیار داشته باشند می توانند به دلیل توان و مدیریت بالا ریسک کمتری را به سرمایه گذار تحمیل و بازدهی مناسب تری به همراه داشته باشند.


گرد آورنده : irsanat.com :( محمدرضایی )
تاریخ ارسال :  1393/4/17     
تعداد مشاهده :3531
ثبت نظرات شما کاربران محترم باعث بهبود مطالب سایت خواهد شد
نام و نام خانوادگی : الزامی
تلفن/ایمیل :
نظر شما : الزامی
کد امنیتی :

الزامی


دیگر مطالب مرتبط با موضوع : اخبار بورس


جهت دیدن مطالب بیشتر کلیک کنید             
آخرین مقالات ارسالی
مطالب تصادفی


دستگاه تی دی اس متر(TDS)

دستگاه پی اچ متر دیجیتال

هدایت سنج آب,EC متر

فتومتر پرتابل دیجیتال

دماسنج دیجیتال

مولتی متر دیجیتال

ph متر خاک

ph متر، ph سنج

Tds متر

آمونياك سنج

سنسور ph سنج ، پراپ ph سنج

EC متر ، EC سنج

ph سنج هانا ، تستر ph هانا

رفرکتومتر ، قند سنج

EC/TDS متر ، هدایت تی دی اس سنج

EC/TDS/PH متر ، تستر های مولتی پارامتر آب

ترازو آزمایشگاهی

اکسیژن متر آنلاین

پی اچ ph سنج آنلابن

هدایت و تی دی اس سنج آنلاین ،EC/TDS تابلویی انلاین

اکسیژن سنج DO متر آنلاین تابلویی

محصولات شرکت آدوا ADWA -ADWA

تجهیزات کنترل و اندازه گیری آنلاین

کلر سنج

فروش فوق العاده تجهیزات آنلاین تابولویی

محصولات شرکت ای زد تایوان AZ

فلکسی تستر، کلر، کلراید، سختی، سختی کلسیم، مس، روی،سیلیسم



فروشگاه ایران صنعت ،بررسی انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه ایران صنعت در سال 1388 تاسیس گردید، که مفتخر است ، با عرضه محصولات ابزاردقیق ، برق الکترونیک ، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
ENAMAD logo-samandehi

آدرس : کرج چهار راه کارخانه قند به سمت میدان هفت تیر خیابان پناهی کوچه پناهی 1 پلاک 61 ساختمان اهورا واحد یک
شماره تلفن : 02691300551
شماره همراه : 09106978820 واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، ای گپ روی این شماره می باشد
شماره نمابر : 30008666850361
افراد آنلاین: 76
تاریخ :1403/2/31
پرداخت آنلاین شبکه اجتماعی یوتیوب اینستاگرام شبکه اجتماعی فیس بوک

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه میاشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.